Sakriti Dodaj sobu
 
maj 2024 3
jun 2024 5
oktobar 2024 11
novembar 2024 2
avgust 2024 4
septembar 2024 3
SRBIJA 1
AUSTRIJA 1
PORTUGALIJA 2
LITVANIJA 1
FRANCUSKA 1
ŠPANIJA 2
MAROKO 1
JORDAN 1
ŠVAJCARSKA 1
INDIJA 1
VELIKA BRITANIJA 3
KINA 3
IRAN 1
DANSKA 1
ŠRI LANKA 1
EGIPAT 1
UZBEKISTAN 1
SEJSELI 1
OMAN 1
AZERBEJDŽAN 1
KAZAHSTAN 1
SJEDINJENE AMERICKE DRZAVE 1

CENA PUTOVANJA PO OSOBI U EVRIMA
(Plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate)

Deca od 2 - 10 godina plaćaju 50% od cene. Treća odrasla osoba plaća punu cenu (na upit).

JEDINSTVENA CENA PUTOVANJA OBUHVATA: Krstarenje Dunavom prema programu na relaciji od Beograda do Tekije, smeštaj u hotelu Aquastar Danube 4* na bazi dva noćenja sa polupansionom (doručak i večera, bife- švedski sto), upotreba sadržaja Spa centra u hotelu (bazeni, sauna, fitness cabinet, fotelje masažeri…), transfer autobusom prvog dana od Tekije do Kladova i poslednjeg dana Kladovo –- Lepenski Vir – Golubačka tvrđava – Beograd (Pristanište Beograd),  doručak i ručak na brodu tokom plovidbe, ručak u povratku trećeg  dana, ulaznice za lokalitete Lepenski Vir i Golubačka tvrđava, usluge turističkog vodiča i lokalnih vodiča, putarine i takse, boravišna taksa i osiguranje u hotelu i na brodu, kao i troškovi organizacije putovanja.

U CENU PUTOVANJA NIJE URAČUNATO: piće tokom plovidbe, mini bar, masaže, individualni troškovi putnika, fakultativni izlet drugog dana boravka – 30 evra za odrasle / 15 evra za decu od 2 do 10 godina. Minimum za realizaciju izleta je 15 osoba. Plaćanje u hotelu).
*Program je podložan promenama i dopunama u slučaju nepredviđenih okolnosti. Program se može neznatno promeniti do početka sezone.

Brod Aquastar Maxim (www.krstarenjedunavom.rs) je napravljen 2014 godine, dužine 28 metara i širine 7 metara. Kapacitet je 70 sedećih mesta u moderno opremljenom salonskom delu, koji poseduje barski deo, dva velika LCD monitora visoke rezolucije sa savremenim zvučnim sistemom. Brod je opremljen ležaljkama koje se nalaze na gornjoj sunčanoj palubi, ležaljke odgovaraju broju prijavljenih ljudi. Ručak se servira kao bife-švedski sto. Tehničke karakteristike broda omogućavaju plovidbu prema navedenom programu.

Hotel Aquastar Danube 4* (www.hotelkladovo.rs) se nalazi u Kladovu pored uređene peščane gradske plaže. Raspolaže sa deluxe sobama, restoranom, barom na šetalištu, otvorenim i zatvorenim bazenom. Wellnes centar pored bazena sadrži: saunu, parno kupatilo, đakuzi fitnes centar, masaže. U okviru hotela se nalazi tehnički opremljena konferencijska sala. Sve sobe su klimatizovane i poseduju sef, mini-bar, Ka-Tv, Wi Fi.

USLOVI PLAĆANJA:
Cene aranžmana kao i svih drugih doplata su izražene u evrima (osim ako drugačije nije definisano). Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom Srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate.

NAČINI PLAĆANJA:
 

Uplata akontacije od najmanje 40% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska na put:
• gotovinski
• čekovima građana do 6 mesečnih rata
• platnim karticama (Master, Visa, American Express, Maestro i Dina)
• kreditnim karticama Intesa banke moguće je plaćati do 6 jednakih mesečnih rata
• kreditnim karticama NLB Komercijalne banke moguće je plaćati do 12 mesečnih rata
• kreditnim karticama banke OTP moguće je plaćati do 12 jednakih mesečnih rata
• preko računa
• kreditima poslovnih banaka (koje kupac aranžmana na osnovu ugovora o putovanju/predračuna ugovara direktno sa bankom)
• administrativna zabrana (ako poslodavac/ firma kupca aranžmana ima potpisan ugovor o administrativnoj zabrani sa KONTIKI TRAVEL & SERVICE DOO).

VAŽNE I OPŠTE NAPOMENE:

• Plaćanje i doplate u zemlji u vezi sa ovim putovanjem putnici izmiruju u dinarima po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan plaćanja. Fakultativni izleti plaćaju se na licu mesta.

• Krajnji rok za prijavu je 15 dana pre polaska ili do popune mesta.

• Krajnji rok za otkazivanje putovanja od strane agencije je 7 dana pre puta.

• Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ili apartmana nije u funkciji za šta organizator ne snosi odgovornost.

• U hotelima gde je ishrana je na bazi švedskog stola, hoteli zadržavaju pravo da usled nepredvidjenih okolnosti ili nedovoljnog broja gostiju promene način služenja obroka (bez prethodne najave).

• Specijalni zahtevi (pogled, francuski ležaj, lokacija sobe i slično) agencija će proslediti specijalne zahteve putnika ali nije u mogućnosti da garantuje njihovo dobijanje. Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata  na licu mesta, za korišćenje pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, konzumacija pića i grickalica iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično). Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobijaju po dolasku u hotel, na recepciji hotela. Organizator putovanja ne garantuje usluge ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom kao mogućnost doplate (na upit).

• Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. U slučaju eventualne naknadne promene, organizator ne snosi odgovornost.

• Slike soba u brošuri i na sajtu su tu radi osnovne informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da ne mora znaćiti da će smeštaj biti u sobi sa slike.

• Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku u hotel. Agencija ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja. Smeštaj je u dvokrevetnim sobama, osim ako je drugačije naglašeno. U većini hotela moguće je dodati jedan ili dva pomoćna kreveta u sobu, što utiče na komfor smeštaja. U cenovniku je na nekim mestima naglašeno: soba za 2-3, ili 2-4 osobe. Podrazumeva se da se radi o ukupnom broju osoba, računajući i decu. Dva kreveta su normalne veličine, ostali su pomoćni. Dodatni ili pomoćni ležaj su manjih dimenzija od standardnog ležaja, drvene ili metalne konstrukcije ili dvosed/sofa/fotelja na rasklapanje.

• Sadržaj panoramskog razgledanja i obilazaka lokaliteta, predviđenih programom, podložan je promeni ukoliko je to uslovljeno opravdanim razlozima (radovima na saobraćajnicama, lokalitetima, promenom radnog vremena na lokalitetima za vreme praznika, štrajkovima, saobraćajnim kolapsom i slično).

• Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnih partnera. Fakultativni izleti plaćaju se na licu mesta.

• Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene cene prevoza promeni i cenu putovanja, kao i da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih učesnika otkaže putovanje (minimalan broj putnika za realizaciju ovog aranžmana je 45 putnika). Krajnji rok za otkazivanje putovanja od strane agencije je 7 dana pre puta.

• Raspored mesta u autobusu pravi organizator prema redosledu prijavljivanja. Prva sedišta su službena i ne izdaju se putnicima bez preke potrebe.

• Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije KonTiki Travel&Service d.o.o.

• KonTiki Travel&Service d.o.o. ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.

U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima garancije putovanja za kategoriju licence A , po polisi br. IN-0000006, počev od 01.10.2023. godine, kod osiguravajuce kuce GLOBOS OSIGURANJE a.d.o. Beograd.  Garancija putovanja se aktivira kod GLOBOS OSIGURANJA, pozivom na telefon + 381 11 20 20 444, prijavom pisanim putem ili telegramom na adresu GLOBOS OSIGURANJE, Beograd/Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina br 165 d ili na e mail: office@globos.rs.

Licenca OTP 122/2021 od 13.10.2021.
Cenovnik broj 1 od 24.01.2024.
Kategorija licence A

KLADOVO
24.5.2024.
3 Dan / 2 noći
245 Po sobi Po osobi
Detaljnije

CENA PUTOVANJA PO OSOBI U EVRIMA
(Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate)

JEDINSTVENA CENA PUTOVANJA OBUHVATA:
Prevoz turističkim autobusom (klima, TV, DVD) na navedenoj relaciji, smeštaj u standardnoj dvokrevetnoj sobi u hotelu 3* na bazi 2 noćenja sa doručkom (doručak – švedski sto), razgledanje prema programu, usluge vodiča, troškovi organizacije putovanja.

U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:
Međunarodno putno osiguranje, fakultativni izleti: Bečka šuma 30 evra, Šenbrun (prevoz, ulaznica, audio guide) 30 evra, individualni troškovi.

***Minimum za realizaciju fakultativnih izleta je 30 prijavljenih putnika po izletu, u slučaju manjeg broja prijavljenih putnika cena fakultative podložna je promeni prema uslovima lokalne agencije - ino partnera.
Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatoram obzirom da su u organizaciji lokalnih partnera.

OPIS HOTELA:
Leonardo Hotel Vienna Otto Wagner 3*
https://www.leonardo-hotels.de/vienna/leonardo-hotel-vienna-otto-wagner
Hotel je smešten na idealnoj lokaciji, u četvrti 15 i dobro je povezan sa samim centrom grada. Svaka smeštajna jedinica ima pogled na grad a gostima su na raspolaganju restoran, terasa i bar. Sobe su klimatizovane i poseduju SAT TV, aparat za kafu, sef, kupatilo sa tušem. Usluga je na bazi noćenja sa doručkom (doručak – švedski sto).
KonTiki Travel & Service d.o.o zadržava pravo zamene navedenih hotela sličnim iste kategorije.

USLOVI PLAĆANJA:
Cene aranžmana kao i svih drugih doplata su izražene u evrima (osim ako drugačije nije definisano). Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.

NAČINI PLAĆANJA:
Uplata akontacije od najmanje 40% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska na put:
• gotovinski
• čekovima građana do 6 mesečnih rata
• platnim karticama (Master, Visa, American Express, Maestro i Dina)
• kreditnim karticama Intesa banke moguće je plaćati do 6 jednakih mesečnih rata
• kreditnim karticama NLB Komercijalne banke moguće je plaćati do 12 mesečnih rata
• kreditnim karticama banke OTP moguće je plaćati do 12 jednakih mesečnih rata
• preko računa
• kreditima poslovnih banaka (koje kupac aranžmana na osnovu ugovora o putovanju/predračuna ugovara direktno sa bankom)
• administrativna zabrana (ako poslodavac/ firma kupca aranžmana ima potpisan ugovor o administrativnoj zabrani sa KONTIKI TRAVEL & SERVICE DOO).

VAŽNE I OPŠTE NAPOMENE:

• Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate.

• Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene kursa na monetarnom tržištu promeni cenu aranžmana i ostalih uslova prodaje.

• Uslovi vezani za rani booking važe samo za osnovnu cenu hotela. Popust se ne odnosi na doplate. Svaka promena rezervacije, koja je napravljena u ranom bookingu, smatra se kao otkaz rezervacije i tretiraće se novom rezervacijom.

• Konačna uplata mora biti izvršena najkasnije 15 dana pre puta. Putnici koji ne izvrše celokupnu uplatu zaključno sa 15 dana pre polaska na put, smatraju se odustalim. Rezervaciju se tretira kao otkazana, a naplaćeni avans od 40% zadržava.

• Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ili apartmana nije u funkciji za šta organizator ne snosi odgovornost.

• U hotelima gde je ishrana je na bazi švedskog stola, hoteli zadržavaju pravo da usled nepredvidjenih okolnosti ili nedovoljnog broja gostiju promene način služenja obroka (bez prethodne najave).

• Specijalni zahtevi (pogled, francuski ležaj, lokacija sobe i slično) agencija će proslediti specijalne zahteve putnika ali nije u mogućnosti da garantuje njihovo dobijanje. Navodi o sadržaju određenih usluga ili sadržaja koje pruža hotel, ne podrazumeva obavezno besplatno korišćenje istih. Moguća je doplata  na licu mesta, za korišćenje pojedinih usluga (masaža, sauna, spa centar, fitnes, internet, sef, konzumacija pića i grickalica iz mini frižidera/mini bara, sportski tereni i slično). Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova, restorana i hotelskog sadržaja se dobijaju po dolasku u hotel, na recepciji hotela. Organizator putovanja ne garantuje usluge ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom kao mogućnost doplate (na upit).

• Kategorija hotela je zvanična domicilna kategorija na osnovu ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. U slučaju eventualne naknadne promene, organizator ne snosi odgovornost.

• Slike soba u brošuri i na sajtu su tu radi osnovne informacije. Većina hotela ima nekoliko vrsta soba, tako da ne mora znaćiti da će smeštaj biti u sobi sa slike.

• Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku u hotel. Agencija ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja. Smeštaj je u dvokrevetnim sobama, osim ako je drugačije naglašeno. U većini hotela moguće je dodati jedan ili dva pomoćna kreveta u sobu, što utiče na komfor smeštaja. U cenovniku je na nekim mestima naglašeno: soba za 2-3, ili 2-4 osobe. Podrazumeva se da se radi o ukupnom broju osoba, računajući i decu. Dva kreveta su normalne veličine, ostali su pomoćni. Dodatni ili pomoćni ležaj su manjih dimenzija od standardnog ležaja, drvene ili metalne konstrukcije ili dvosed/sofa/fotelja na rasklapanje.

• Sadržaj panoramskog razgledanja i obilazaka lokaliteta, predviđenih programom, podložan je promeni ukoliko je to uslovljeno opravdanim razlozima (radovima na saobraćajnicama, lokalitetima, promenom radnog vremena na lokalitetima za vreme praznika, štrajkovima, saobraćajnim kolapsom i slično).

• Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja. Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta - čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnih partnera. Fakultativni izleti plaćaju se na licu mesta u evrima. Za fakultativne izlete obavezno je prijavljivanje u agenciji, a plaćanje po dolasku na destinaciju.

• Za državljane Republike Srbije nije potrebna viza za ulazak u Austriju. Putnici koji imaju strani pasoš, u obavezi su da se sami raspitaju o eventualnom viznom režimu zemlje u koju putuju.

• Od dokumentacije, sa sobom je potrebno poneti pasoš, koji mora biti važeći još minimum 3 meseca po povratku sa putovanja. Organizator putovanja ne snosi bilo kakvu odgovornost zbog neispravnog pasoša ili vize, niti je odgovoran ako pogranične ili imigracione vlasti ne odobre ulazak, tranzit ili dalji boravak putnika. Sve posledice gubitka ili krađe pasoša tokom putovanja, kao i troškove izdavanja nove putne isprave, snosi putnik. Refundiranje uplaćenog iznosa za putovanje koje nije realizovano zbog neispravne putne isprave nije moguće.

• Putno zdravstveno osiguranje je obavezno za zemlje EU. Organizator putovanja ne može biti odgovoran u slučaju da putnik nema osiguiranje i to bude razlog da ga granične vlasti ne puste u zemlju ili zadrže na granici.

• Za realizaciju programa je potrebno minimum 45 putnika. Organizator može da raskine ugovor o organizovanju putovanja i da pre otpočinjanja putovanja isplati putniku ukupno uplaćena sredstva za turističko putovanje kada je: broj lica prijavljenih za turističko putovanje manji od minimalnog broja predviđenog ugovorom i organizator obavesti putnika o raskidu u roku koji je određen ugovorom, koji ne može biti kraći od: 20 dana pre otpočinjanja turističkog putovanja u slučaju putovanja koja traju duže od šest dana; sedam dana pre otpočinjenja turističkog putovanja u slučaju putovanja koja traju između dva i šest dana; 48 sati pre otpočinjanja turističkog putovanja u slučaju putovanja koja traju kraće od dva dana.

• Krajnji rok za prijavu je 15 dana pre polaska ili do popune mesta.

• Raspored mesta u autobusu pravi organizator prema redosledu prijavljivanja. Prva sedišta su službena i ne izdaju se putnicima bez preke potrebe. Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je uskladjena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza - "tax free".

• Svi putnici su obavezni da poštuju važeće zakonske carinske propise za iznošenje deviza iz zemlje.

• Uz ovaj program i cenovnik važe Opšti uslovi putovanja turističke agencije KonTiki Travel&Service d.o.o.

• KonTiki Travel&Service d.o.o. ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja.

U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima garancije putovanja za kategoriju licence A , po polisi br. IN-0000006, počev od 01.10.2023. godine, kod osiguravajuce kuce GLOBOS OSIGURANJE a.d.o. Beograd.  Garancija putovanja se aktivira kod GLOBOS OSIGURANJA, pozivom na telefon + 381 11 20 20 444, prijavom pisanim putem ili telegramom na adresu GLOBOS OSIGURANJE, Beograd/Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina br 165 d ili na e mail: office@globos.rs.

Program broj 1. od 06.02.2024.
Licenca OTP 122/2021 od 13.10.2021.
Kategorija licence A
KonTiki Travel & Service d.o.o, Beograd-Stari Grad, Kolarčeva 3, 5.sprat

BEC
7.6.2024.
3 Dan / 2 noći
255 Po sobi Po osobi
Detaljnije

CENA PUTOVANJA PO OSOBI U EVRIMA
(Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate)

Napomena: Jednokrevetne i dvokrevetne sobe sa pomoćnim ležajem za tri odrasle osobe su na upit.

Jedinstvena cena putovanja obuhvata: Prevoz avionom i autobusom na navedenim relacijama, smeštaj u standardnim dvokrevetnim sobama u hotelu sa 3* na bazi 2 noćenja sa doručkom (samoposluživanje) u Portu i 4 noćenja sa doručkom (samoposluživanje) u hotelu sa 4* u Lisabonu, panoramsko razgledanje Porta i Lisabona, Koimbre i Alkobase, usluge licenciranog vodiča na srpskom jeziku koji ide sa grupom iz Beograda, troškovi organizacije putovanja, avio-takse u trenutku pravljenja putovanja u iznosu od 64,13 evra (EUR 12.00-YR su nerefundabilne, EUR 0.98-RF, EUR 19.38-RS, EUR 0.22-RS, EUR 4.48-LG, EUR 2.00-J9, EUR 8.93-PT, EUR 16.14-YP su refundabilne). Konačan iznos avio-taksi podložan je promeni i utvrđuje se prilikom izdavanja avionske karte, najkasnije 48 sati pre započinjanja putovanja.

U cenu putovanja nije uračunato: fakultativni izleti (koji se plaćaju na destinaciji), gradska boravišna taksa koja se plaća na recepciji hotela u iznosu od 2 evra po osobi po noći (ukupno 14 evra), napojnice za vozača i lokalnog vodiča, međunarodno putno zdravstveno osiguranje, lični troškovi.

SMEŠTAJ:
Porto: Hotel Tryp Porto Centro 3* ili sličan   www.trypportocentro.com/
Hotel se nalazi u istorijskom centru grada, na 550 metara od stanice metroa Markues i na samo nekoliko minuta od kulturnih znametitosti Porta i od brojnih restorana koji služe tradicionalnu portugalsku kuhinju. Sobe su klimatizovane sa satelitskom televizijom, mini barom, sefom i sopstvenim kupatilom sa fenom za kosu. Besplatan WiFi je dostupan u celom objektu. Doručak je na bazi švedskog stola.

Lisabon: Masa Hotel Campo Grande 4* ili sličan     www.masahotels-lisboncollection.com
Hotel je udaljem oko 3km od aerodroma i oko 4km od centra grada. Nalazi se u delu grada Campo Grande. Stanica metroa Entre Campos nalazi se na samo nekoliko minuta hoda (žuta linija metroa koja vodi do centra). Sve sobe su klimatizovane i imaju telefon, TV sa satelitskim kanalima, telefon, aparat za pripremu kafe/čaja, besplatan Wi-Fi i sopstveno kupatilo sa fenom. Hotel ima bar i restoran. Doručak je na bazi švedskog stola.

FAKULTATIVNI IZLETI: Minimum za realizaciju izleta je 15 osoba. U slučaju manjeg broja prijavljenih putnika, izlet je moguće realizovati po korigovanoj ceni. Prijavljivanje za fakultativne izlete je prilikom prijavljivanja za putovanje, a plaćanje se vrši u Lisabonu, isključivo u evrima. Fakultativni izleti nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnih partnera.

• Gimaraeš i Braga: (celodnevni izlet, oko 8 sati):  U cenu je uključen transfer autobusom u pratnji vodiča, ručak nije uključen u cenu. Cena izleta: 60 evra.

• Sintra, Kabo da Roka, Kaškaiš, Eštoril (celodnevni izlet, oko 8 sati): U cenu je uključen transfer autobusom u pratnji vodiča i ulaznica za Kraljevsku palatu u Sintri (National Royal Palace). Ručak nije uključen u cenu. Cena izleta: 70 evra.

• Obidoš, Batalja, Nazare (celodnevni izlet, oko 9 sati):  U cenu je uključen transfer autobusom u pratnji vodiča i ulaznica za manastir Batalja. Ručak nije uključen u cenu. Cena izleta: 70 evra.

• Fado veče: U cenu je uključen prevoz, večera i piće, uz zvuke fado muzike. Cena izleta: 70 evra.

VAŽNE NAPOMENE:

• Putnici su u obavezi da dostave tačna imena i prezimena, onako kako je naznačeno u pasošu, prilikom pravljenja rezervacije. U protivnom, svaka kasnija promena podleže dodatnoj naplati od strane avio-kompanija, a troškove snose sami putnici.

• Vreme leta navedeno u detaljima leta je planirano lokalno vreme. O tačnom vremenu leta putnik će biti obavešten po dobijanju informacije od avio prevoznika, a ne ranije od 48 sati u odnosu na vreme poletanja.
Vremena letova su podložna promenama. Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju bilo kakvih promena leta od strane avio-kompanije.

OPŠTE NAPOMENE:

• Za državljane Republike Srbije nije potrebna viza za ovo putovanje, već važeći pasoš (važnost pasoša mora biti najmanje 90 dana po povratku sa putovanja). Putnici koji imaju strani pasoš, u obavezi su da se sami raspitaju o eventualnom viznom režimu. Svi putnici su obavezni da poštuju važeće zakonske carinske propise za iznošenje deviza iz zemlje

• Plaćanje i doplate u zemlji u vezi sa ovim putovanjem putnici izmiruju u dinarima po zvaničnom Srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate.

• Konačan iznos avionskih taksi podložan je promeni i utvrđuje se prilikom izdavanja avionske karte, najkasnije 48 sati pre započinjanja putovanja

• Organizator putovanja zadržava pravo da u slučaju promene cene prevoza promeni i cenu putovanja, kao i da u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika otkaže putovanje ili ponudi putnicima mogućnost organizovanja individualnog putovanja za navedenu destinaciju, uz promenu cene putovanja. Minimalan broj prijavljenih putnika za realizaciju ovog aranžmana je 15. Krajnji rok za otkazivanje putovanja od strane organizatora putovanja je 20 dana pre puta, po ovom osnovu. Ukoliko je organizator sprečen da izvrši ugovor usled neizbežnih i vanrednih okolnosti, dužan je da bez nepotrebnog odlaganja odmah po saznanju obavesti putnika o raskidu ugovora, a pre otpočinjanja putovanja.

• Na letu Austrian Airlines/Lufthanse dozvoljen je jedan prtljag do 23 kg i jedan ručni prtljag maksimalne težine 8 kg.Svi putnici su obavezni da poštuju važeće zakonske carinske propise za iznošenje deviza iz zemlje.

• Sadržaj fakultativnih izleta podložan je izmeni ukoliko je to uslovljeno opravdanim razlozima (radovima na saobraćajnicama, lokalitetima, štrajkovima, saobraćajnim kolapsom, promenom radnog vremena i slično).

• Molimo putnike da pažljivo pročitaju Opšte uslove putovanja agencije KonTiki Travel & Service d.o.o.

USLOVI PLAĆANJA:
Cene aranžmana kao i svih drugih doplata su izražene u evrima (osim ako drugačije nije definisano). Plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom Srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate.

NAČINI PLAĆANJA:

Uplata akontacije od najmanje 25% od ukupne cene aranžmana prilikom prijave, 45 dana pred put ukupno 50%, a ostatak najkasnije 30 dana pre polaska na put.
• gotovinski
• čekovima građana do 6 mesečnih rata.
• platnim karticama (Master, Visa, American Express, Maestro i Dina).
• kreditnim karticama Intesa banke moguće je plaćati do 6 jednakih mesečnih rata.
• kreditnim karticama NLB Komercijalne banke moguće je plaćati do 12 mesečnih rata.
• preko računa.
• kreditnim karticama Masterata OTP Banke Srbije moguce je placati do 12 jednakih mesecnih rata
• kreditima poslovnih banaka (koje kupac aranžmana na osnovu ugovora o putovanju/predračuna ugovara direktno sa bankom).
• administrativna zabrana (ako poslodavac/ firma kupca aranžmana ima potpisan ugovor o administrativnoj zabrani sa KONTIKI TRAVEL & SERVICE DOO)

U skladu sa odredbama Zakona o turizmu Organizator ima garancije putovanja za kategoriju licence A, po polisi br. IN-0000006, počev od 01.10.2023. godine, kod osiguravajuce kuce GLOBOS OSIGURANJE a.d.o. Beograd.  Garancija putovanja se aktivira kod GLOBOS OSIGURANJA, pozivom na telefon + 381 11 20 20 444, prijavom pisanim putem ili telegramom na adresu GLOBOS OSIGURANJE, Beograd/Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina br 165 d ili na e mail: office@globos.rs.   
Program putovanja br. 1 od 26.02.2024.

Kon Tiki Travel &Service doo Beograd- Stari grad, Kolarčeva br.3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
Licenca OTP 122/2021 od 13.10.2021
Kategorija licence A