Naš Novi Brend
Kon Tiki economy
I jeftino i kvalitetno
Prošle godine promovisali smo brend „Kon Tiki Economy – putovanja s uštedom“. I, na naše ogromno zadovoljstvo, nismo pogrešili.
Prepoznajući tržišni momenat preporučili smo vam na našim brojnim letnjim destinacijama smeštajne kapacitete koji su u cenovnom smislu bili veoma povoljni i apsolutno pristupačni.
Posle svega a na osnovu vaših iskustava slogan “putovanja s uštedom” je transforimisan i sada glasi: “Kon Tiki Economy – i jeftino i kvalitetno”.
Da li je baš tako i da li smo ispunili sva obećanja? Podsećamo šta su bili ciljevi odnosno prednosti Brenda “Kon Tiki economy – putovanja s uštedom”
Krenimo od ciljeva. Brend kompanije “Kon Tiki – putovanje s uštedom” bio je namenjen svim ljubiteljima putovanja koji su želeli da odmor provedu na jednoj od mnogobrojnih letnjih destinacija u smeštajnim kapaciteta niže cenovne kategorije. U to ime izdvojili smo i preporučili smeštajne kapacitete koji su u cenovnom smislu bili veoma povoljni i pristupačni a koji su istovremeno, što je za nas bilo i najvažnije, obezbeđivali adekvatan nivo kvaliteta pružene usluge na samoj destinaciji kroz minimum propisanog KonTiki standard.
Već u prvoj godini sve prednosti ovog vida letovanja došle su do punog izražaja. Pažljivo odabrana i ponuda smeštajnih objekata, studija, apartmana, apart–hotela i hotela za 1,2,3, i 4 zvezdice, niže cenovne kategorije uistinu je bilo pažljivo biranje. I PUN POGODAK.
Na svim naši letnjim destinacijama - Grčka, Turska, Španija, Italija, Malta,Bugarska, Egipat, Kipar, Crna Gora – dobili smo vaše pohvale uz konstataciju da je i sve drugo bilo upravo onako kako smo i obećali: ostvaren je visok nivo sigurnosti u pogledu realizacije aranžmana koji je garantvao KonTiki; maksimalnu uslugu i KonTiki standard nije izostao ; visok nivo pomoći od strane KonTikijevih iskusnih prodavaca pri izboru destinacije i tipa smeštajnog objekta je bio precizan; najbolje KonTiki vodiče bili su prisutni na destinaciji i, što je najvažnije, ostvarena je željena uštede kroz činjenicu da je nivo cene smeštajnih kapaciteta u punudi „KonTiki Ecnomy“ bio prilagođen puticima koji su više insistirali na sadržaju odmora i bogatstvu destinacije, prilici da dožive nove predele I obogate lična znanje, a manje insistiraju na luksuzu smeštajnih kapaciteta.
Vaš zaključak se sveo na konstataciju: I JEFTINO I KVALITETNO.
I ovog leta bićemo zajedno. Uz nove destinacije, nove smeštajne kapacitete, darovaćemo vam najpovoljnije cene aranžmana na tržištu, najbolji savet za izbor destiancije od strane naših dugogodišnjih prodavaca koji su obišli I videli većinu destiancije I hotela iz naše ponude, nezaboravne izlate, udoban i brz prevoz, adekvatna vremena polaska…najbolje vodiče, I što je najbitnije visok nivo sigurnosti i kvaliteta što je u fokusu poslovne strategije Kontikija svih ovih godina.